Linda visar decembers månadspaket

Decembers månadspaket är en riktig karamell med otroligt fina papper och tillbehör som kickar igång inspirationen. Papprena passar bra till alla typer av foton, eftersom jag nyligen gift mig så har jag valt att scrappa några av våra bröllopsfoton. Paketet består av papper från Making Memories Mocha, SEI Alpine Frost, ett glittrigt alfabet, journalingblad samt cardstock i matchande färger.

En enkel layout med en bild från när vi bytte ringar under vigselakten.

Övrigt (ingår inte i månadspaket): Bazzill Just the Edge, Making Memories Paperie Mocha - Combo Brads.

Den här layouten började som en 12x12, men kändes alldeles felbalanserad och konstig, så jag skar ner den till en A4 och den kändes mycket mer sammahållen. På bilden står vi och lyssnar på min tärna Sophia som läser dikten "En gyllene ring", ett känslosamt ögonblick.

Övrigt (ingår inte i månadspaket): Brads som jag lagt ett lager glitterlim i guld och 3D-lack på.

Här får pappret en central roll, det är som en dekoration i sig. Jag har valt ett foto som jag gjort om till gammal stil.

Rubrik: QK Jolly
Övrigt (ingår inte i månadspaket): Making Memories Paperie Mocha - Combo Brads, spetsband, blomma, dymo.

Jag har länge varit sugen på att plocka fram symaskinen, men det har aldrig blivit av. Nu tog jag tag i saken och sydde lite på den här layouten, det blir en extra "touch" över layouten på ett enkelt sätt.

Rubrik: QK Jolly
Övrigt (ingår inte i månadspaket): Making Memories Paperie Rogue Bit Dot, prickigt band, dymo, glitterlim.

En detaljbild på våra ringar och min fina brudbukett. På cardstocken har jag sprayat med Maya Mist i brun färg

Övrigt (ingår inte i månadspaket): Making Memories Paperie Mocha - Combo Brads, dymo.

Till sist ett kort där jag använt ett av journalingbladen. När jag skulle skriva "Grattis" saknades ett a i den mörka färgen, jag tog ett i guld istället vilket bröt av på ett fint och dekorativt sätt.
 
Övrigt (ingår inte i månadspaket): Making Memories Paperie Mocha - Combo Brads, spetsband.

Tack för mig!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara alster du har fått ihop med månadspaketet.



Vinterkramen Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback