Välkommen till ScrapMara i Malmö - tilläggsinfo!

Välkommen till ScrapAddicteds populära mara i Malmö 28-29 mars 2009


JA, nu är det dags! Äntligen kan vi hälsa kortmakare och scrappare välkomna på en härlig maraton igen!


Anmälan och betalning ska göras senast den 26 januari. Denna anmälan är bindande.
Jag kommer att bekräfta er anmälan genom att skicka ett mail till er, där i finner ni även Bankgiro-information. Tänk på att ni inte behöver betala in förrän den 26 januari trots att mailet från oss kommer tidigare.


Detta är vad som kommer hända:


Det blir pyssel tillsammans med andra härliga tjejer från 9-?? lördag och 9-17 söndag på Scandic Hotel Segevång i Malmö. Det passar lika bra för kortmakare som för scrappare - alla är givetvis lika välkomna!


Välkomstpaket till alla deltagare! Utmaningar i långa banor för de som har lust!  Fina vinster och överraskningar!

Demonstrationer kommer att hållas, delar utav ScrapAddicteds designteam kommer att vara på plats.

Frukt och vatten i lokalen under hela maran.

Förmiddagsfika, lunch och middag inkl. dryck och sallad båda dagarna.


Pris för hela helgen: 1300:- per person


Möjlighet för långväga gäster (och andra som önskar) att hyra rum finns. Kostnaden är 375:- per person i dubbelrum. Enkelrum kostar 750:-. Trebäddsrum kostar 950:-. Frukostbuffé ingår i rumshyran.


Tvekar du mellan att stanna över och att köra hem? Boende på hotellet är trevligt, eftersom det öppnar upp till kvällsscrapping och samkväm. Kanske unnar man sig ett glas vin, kanske vill man scrappa tills ögonen går i kors?


ScrapAddicted finns förstås på plats med stora delar utav butiken!

Anmäl er på [email protected].
Skriv då om ni önskar plats i dubbelrum/enkelrum också, och om du vill ha rum redan från fredag eller om det räcker på lördagen.
Önskemål om rumskompis kan också lämnas förstås :) 


Per dagens datum är 24 utav 30 platser redan bokade.

Har ni frågor eller om något känns oklart så släng iväg ett mail.

Klara sponsorer utav välkomstpaket, överraskningar och vinster just nu är:




Vill även dela med mig utav lite kommentarer som jag fick i formuläret, det är kommentarer som dessa som gör att jag gärna vill göra om detta igen och igen! Tack vänner!!!


* Jag har ju varit på 2 st i Malmö å de har varit TOPPEN!!! Tack Jane, Kram

* Har varit på en vilken var kanon! Har jag bara möjlighet och råd så kommer jag igen!

* Åh ÄNTLIGEN JANE!!! :) Har längtat sen förra i Malmö. Hoppas vi som var där förra gången får förtur som du lovade lite skämtsamt :)
* Definitivt! De är de roligaste maror jag någonsin varit på!!!!
* Var i Malmö på en tidigare mara på Scandic där. Något av det bästa jag varit på!!!
* Jane, du kan redan anmäla mig =)
* Jag har varit på SAs mara förut, och jag kommer defintivt igen, om jag kan

Och dessa kommentarer är urplockade bland massor utav andra lika trevliga!

Jag ser SÅ fram emot att få träffa er igen!

Kram från Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback