Var är kvittot?

För er som säkert undrar över frånvaro utav kvittot i paketen ni fått i dagarna:
Vi har idag plockat/packat/skickat alla 100 beställningar som kom in under rean i helgen!

För att få iväg allt i rimlig tid (i Löberöd är rimlig tid en dag ;-)), effektiviserade jag genom att göra era kvitton i efterhand - dessa kommer mailas ut till alla under morgondagen! (onsdag)

Hoppas ni uppskattar snabb leverans, och inte misstycker att få kvittot per mail denna gången.
För er som absolut vill ha kvittot per post är det bara att maila!

Allt går att ordna :-)

Kram Jane

Kommentarer
Postat av: Emy

Ooo, herrejisses...vad ni varit duktiga!!
Hoppas att alla som beställt också tycker det och är superjöjda med sina saker + servicen :O)

KRAM på er.

Postat av: Linnea

Jag blev glatt överraskad över att jag fick mina grejer redan idag med tanke på antalet beställningar under rean :) Och jag har absolut inget problem med att få kvittot på mailen. Tack för snabb service!

2008-02-12 @ 22:25:48
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback