Var med och fira sambons födelsedag

Michael fyller 36 imorgon - det tackar vi honom för :-)

Det firar vi genom att ge 25 % på din totala order (exkl. frakt)
Gäller alla beställningar gjorda fr.o.m. kl. 18.40 idag den 8/2 och 18.40 den 9/2 som betalas med kort.
Gäller EJ retroaktivt. Gäller endast i webbutiken, men du kan skriva i meddelanderutan att du vill hämta i butiken för att slippa frakten. Jag hör då av mig när jag plockat ordern. Kan ej användas i samband med annat kupongerbjudande.

För er som hellre betalar med faktura eller förskott på bankgiro inom 4 dagar efter jag bekräftat erbjuder jag 10 % på ordern.

GLÖM EJ ATT SKRIVA RABATTKOD: "Grattis" I KUPONGRUTAN

Och fri frakt vid köp för 700:- gäller förstås då du kommit upp i 700 EFTER rabatten!


In & shoppa nu ;-)

Kram & Godafton

Kommentarer
Postat av: Zarah

You BET att jag har! *ruinerad och glad* :D

Grattis och tack Michael! :D

Postat av: Roberta

Då är jag ett år och en dag äldre än honom för jag fyllde igår! Jag ska omedelbart in och göra av med mina födelsedagspengar :D

2008-02-08 @ 20:47:17
Postat av: Roberta

Ett år och två dagar menar jag förstås...

2008-02-08 @ 20:50:22
Postat av: Jenny

Grattis Mikael! Jag har verkligen shoppat loss idag!

2008-02-08 @ 20:53:34
Postat av: Linnea

Då var årets första storhandling avklarad :) Längtar redan tills posten kommer. Fast först får vi ju njuta av helgen förstås. Grattis Michael!!

2008-02-08 @ 21:58:05
URL: http://lillnea.blogspot.com/
Postat av: Lily

Grattis Michael... hoppas din födelsedag blir bra! Men visst har Jane skrivit fel på en siffra... 26 var det väl? :-)

Ha en mysig helg!

2008-02-08 @ 22:50:33
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Anna

Stort grattis till Michael...och grattis till mig själv som får ta del av ett supererbjudande
: )

2008-02-09 @ 01:00:57
URL: http://www.familjenivarsson.se
Postat av: Katarina

Grattis Michael på födelsedagen!!
Och Jane, tack för presenten till oss shoppingtokiga scrappare.

2008-02-09 @ 09:36:38
URL: http://www.katarinagutke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback