Angående tävlingar hos ScrapAddicted

Jag tycker att det är kul att ha utmanande tävlingar, tycker att det är roligt att få skänka vinster till folk som blir glada :-)
MEN HÅLL I ÅTANKE!!! När man tävlar hos ScrapAddicted så får man utrusta sig med LITE tålamod ibland.


Jag har högsäsong BIG TIME på ScrapAddicted, och som ni vet är jag HELT ENSAM.

Ordrar går före allt annat!!!!
 
Så - utannonsering av vinnare i Ödmjukhet, empati, respektfullhet kommer när det kommer - och då blir det extra roligt för vinnarna som får finfina saker på posten ;) ;) ;)

För nu:
Vänligen respektera att jag gör vad jag kan för att inte hålla er på alster FÖR länge. 11 dagar ÄR inte en evighet!

Om man får välja mellan
1. Jane håller i tävlingar med fin-fina priser där hon utannonserar vinnare i i SIN TAKT.
 och
2. Jane slutar med tävlingar helt.
så tror jag majoriteten väljer att vänta en stund extra???
Jag KAN ha fel?

Nu ska jag rusa ner till affären och packa ordrar i en timme innan butiken öppnar! Vi hörs tjejer!

PYSSLA PÅ!

Jane


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu vet jag inte vad som har hänt, men det är ju klart att du ska ta det i din takt! :)

Postat av: Linda

Det är bra att du säger ifrån Jane! Det är faktiskt inte lätt att helt ensam stå för allt det magnifika arbete som du lägger ner. Du sliter verkligen som en hund och har så otroligt bra service! Alla som beställer hos dig uppskattar ju veeeerkligen att du väljer ordrar framför allt. Slit inte ihjäl dig, dina tävlingar är kanon, och just därför är resultatet helt klart värt att vänta på! Ta det lugnt och glöm för guds skull inte att ta hand om dig själv mellan varven. Vi vill ha en pigg och glad Jane som inte stressar ihjäl sig. Tack för fantastisk service i alla lägen, du är toppen!

2008-01-12 @ 10:21:24
URL: http://scrapjo.blogspot.com
Postat av: Jane

Inget "har hänt" alls, Linda - men jag har fått mail och inlägg i bloggen som förklarar att det faktiskt är 1 ½ vecka sedan tiden gick ut för empatitävlingen. Ville bara skriva detta inlägg för att förklara för ALLA om det är fler som undrar vart det blir av att det KOMMER :-) Så småningom! :-) Så slipper alla deltagare sitta med andan i halsen...

2008-01-12 @ 10:41:40
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Linda (Gulligullan)

Det är verkligen inget bråttom, du tar det i den takt du hinner Jane! *kramas*

2008-01-12 @ 10:59:27
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: Lisa Nilsson

Åh, bra att du säger ifrån, Jane!!

Kram från Lisa

2008-01-12 @ 11:39:29
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Emy

Bra gumman att du säger ifrån. Jag som arbetstränat hos dej vet ju hur mycket du har att göra och hur mycket du GÖR, varenda dag du är på jobbet.

Och sen är det ju just det det handlar om, komiskt nog; Ödmjukhet, empati, respektfullhet.

Nu får alla deltagare praktisera det de scrappat om :O)

Man kan se det som ett bra delmoment i tävlingen om inte annat ;O)

Simma lugnt nu gumman för vi vill inte ha en sönderstressad Jane.

Pöss

2008-01-12 @ 12:42:35
URL: http://sirfalas.wordpess.com
Postat av: hedvig/hedda_94

Visst, visst. Förlåt så mycket!
Jag väntar gärna lite till med att få reda på vinnarna. Det var ett misstag av mig att skriva så.
Ta det lugnt och ha en trevlig helg Jane!

2008-01-12 @ 15:57:19
URL: http://hedda.bloggagratis.se
Postat av: Jane

Jag syftade inte på ditt inlägg Hedvig! Jag syftade på en som skrivit anonymt. Du skrev ju bara och frågade, lite nyfiket. Tycker att det är stor skillnad på det och att skriva "Vart blir det av, det var ju 1½ vecka sedan tävlingstiden gick ut" Och dessutom - vem som helst får skriva vad som, och tycka vad som. och det är jag nogrann med att göra också - när jag tycker något :-D DÄRFÖR skrev jag det jag gjorde! :-)

2008-01-12 @ 16:50:49
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: LenaS

Det är lugnt Jane, har varit med i bägge tävlingarna men jag har inte ens hunnit börja fundera på resultaten än, den som väntar på något gott.....;o)
/LenaS

2008-01-12 @ 16:55:05
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Här är en till som inte har det minsta bråttom! Tycker att du är jättegenerös och det var en väldigt fin tävling! Ska bli jättespännande att se vad alla har hittat på! Kram och ha en bra helg!

2008-01-12 @ 20:02:30
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Mette

Jag tackar och bockar igen för min Squeeze som kom jättesnabbt!
Det var verkligen en generös tävling och jag är fortfarande lika lycklig över att det var jag som hade turen att vinna!

Ha en trevlig fortsättning på helgen!

Kramar
Mette

2008-01-13 @ 00:29:05
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Petraso

Ödmjukhet, empati, respektfullhet är vad jag har för dig som driver enmansfirma och är mamma dessutom...
Ta det lugnt med allt fattar inte varför alla stressar så.... det är ju ett nytt år och vi ska ju Hålla i hop också!
Massa Kramar
från trötta mamman Petra

2008-01-13 @ 15:38:55
Postat av: terese m

det är ju snarare ett spännande moment att gå in och kolla varje dag om vinnarna har annonserats ;-) och som någon skrev, ett bra tillfälle att träna sig i ödmjukhet, empati och respektfullhet :-)
*kram*

2008-01-13 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback