Helenes färgutmaning - andra uppladdningen

Håll i er - för ENORM inspiration utlovas!

Du som är på gång har fortfarande idag och imorgon på dig att göra klart ditt bidrag!
Läs mer
här

Idag tackar vi följande 23 (!!!) konstnärer (klickbara bilder)


Anna Jansson


Camilla Waern


Hanna Petrini


Maria Edin


Linda Hassling


Cecilia Johansson


LenaS


Marie (Primia)


Annelie


Jennie Simmat


Erica


Ann-Christin


Maria


Katarina (Guiness)


Fialia


Ulrica (Pysselmamman)


Anna-Karin


Karin Eldholm


Claudia79


Bente


Hedda_94


Annika B


Christine R

OJOJOJ, jag är STUM av beundran! Ni är så duktiga!!!
OBSERVERA att jag mailat några utav er som INTE bifogat era bidrag i mailen ;-) Skicka innan 23.59 den 10/1 så är det ingen fara på taket :-)

Kram från Jane



Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vad fina bidrag! Verkligen snygga och inspirerande färgen!

Jag har hittat min favorit! Men sen så fullkommligt älskar jag hennes stil förövrit!

Postat av: Linda

Haha... förövrit?? Marks det att man e en redig skåning!?

2008-01-09 @ 14:10:46
URL: http://lindagradin.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Det är alltid så skoj att se alla olika tolkningar av samma tema - och oj, vad många fina det var denna omgången!

2008-01-09 @ 19:43:41
Postat av: Anonym

Vilka härliga bidrag! Hoppas vi alla får se vem som vann tävlingen med de tre nyckelorden snart det var ju en och en halv vecka sedan tävlingstiden gick ut.

2008-01-09 @ 19:46:47
Postat av: Jane

Vem du nu är som skrev det sista bidraget här (namnet "föll visst bort"):

Jag har inte utlovat något datum för publicering av vinnare, och jag lägger ut allt i den takt som passar mig och mitt arbete.
1 ½ veka ÄR inte en evighet ;)

Nyckelorden är just OMTANKE, EMPATI och RESPEKT! Hade varit kul om det fanns lite utav det ;) Jag är ju ensamföretagare, fast det har kanske inte framgått så tydligt?

Jag begär inte att någon FÖRSTÅR vilket arbete jag lägger ner. Jag begär inte att någon förstår hur mycket PENGAR jag lägger ner på presenter och vinster för att ni ska känna er mer peppade och känna ännu mer skaparglädje. Men jag HOPPAS på lite respekt och förståelse att jag faktiskt gör vad jag kan för att de flesta ska bli nöjda :)

Så kära du - Ta inte det ifrån alla - utan försök att HIA DIG! ;) ;) ;) Jag LOVAR - det kommer så småningom :-D

2008-01-10 @ 07:55:43
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Anna-Karin

Kanske har vi kunder blivit lite bortskämda med din service och generositet Jane? ;-)
Jag menar, en butik som ständigt fylls av nya spännande saker, snabb service när man beställer, en aktiv blogg, roliga tävlingar och erbjudanden mest hela tiden och dessutom LOTTA UT en Squeeze!?!? *wow*
(uppskattar själv verkligen alla de små spontantävlingarna som du lägger ut här på bloggen då och då - så roliga alltid!)

Näe, självklart så måste du ta den tid du behöver!! Kan dessutom inte vara någon helt lätt tävling att bedöma när det inte bara är det estetiska utan även så mycket tankar och känslor bakom...

Så fram för omtanke, empati och respekt! (och skaparlusta...)

2008-01-10 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback