ScrapAddicted söker en designmedlem!

För att ha möjlighet att ge teamet lite avlasning då det behövs har jag nu bestämt mig - vi behöver bli fler :-)

Jag söker dig som kan skapa från olika typer utav förutbestämda paket. Du får gärna kunna altra, stämpla, scrappa m.m.
Inget krav på att du är en LayOut-designer endast - vi behöver all typ utav inspiration och kunskap.

ScrapAddicted får in mycket nyheter hela tiden :-) Och sortimentet kommer INTE att minska ;-)
Tänk på - Det är ett KRÄVANDE jobb att vara designer. Man måste lägga ner tid och själ i paket som man inte alltid själv är med och väljer ut... Det är INTE alltid en dans på rosor, men om ni frågar SA:s designteam vågar jag nog svära på att de svarar att det OFTA är det iallafall? ;)
Kravet på dig är att skapa från ett paket per månad och att engagera dig i tävlingar i bloggen. Ibland får du förfrågningar om att göra mer än så - men då är det helt efter eget val.


Du ansöker såhär:

1. Maila in en LayOut som är gjord den senaste månaden som du är nöjd med.
2. Maila in något altrat eller mer "spännande" du skapat den senaste månaden. Kanske har du använt en kul teknik, eller något som inte är helt vanligt eller trendigt? Visa hur vild du är ;-)
3. Maila in ett kort du skapat den senaste månaden. Inget krav på att kortet är stämplat!

4. Skapa något efter att du läst detta, en snabb LO - som bara ska ta 30 minuter att göra efter att du satt dig ner.
5. Berätta om dig själv. Varför vill du bli designer? Vad har du för önskemål kring att jobba för en butik? Designar du för någon annan butik? Kan du tänka dig att jobba på mässor och jippon som ScrapAddicted deltar på?

Så hör av er, ni duktiga tjejer (och killar?).

Sätt er ner och skapa nu, eller/och välj några utav dina andra nya alster till nummer 1-3

(MÅSTE alltså vara gjort i december-07/januari-08 - jag vill se vart du är i ditt skapande NU!)


Senast den 31 januari vill jag ha din ansökan mailad till [email protected]
Så kom igen - ge oss (mig och teamet) massor utav huvudbry! :-)


Kommentarer
Postat av: Zarah

Vad spännande det ska bli! :D
LYCKA TILL alla - vilken go chef, och vilka härliga "jobbarkompisar" det här giget skulle ge!! :D

Postat av: Evelina

Lycka till alla sökande från mig också, vi ÄR verkligen ett härligt team! :)

2008-01-24 @ 19:05:05
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: påhlsson

får alsterna som skapat och vill skicka in varit visade på sin egen blogg innan eller måste allt vara nytt ??

2008-01-24 @ 19:15:24
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Jane

påhlsson - det får vara visat... dock ska ju 4:an vara nygjord :D

2008-01-24 @ 19:16:47
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: johanna

å vad kul, å vad kul!!

2008-01-24 @ 20:04:59
Postat av: Linda

Ghaa!! Det är väl alla scrappares dröm att få vara med i ert team!? :)

2008-01-25 @ 21:06:27
URL: http://lindagradin.blogg.se
Postat av: Maritha / Dilorf

Det hade ju varit jättekul, men i pappersväg så är jag ju mest kortmakare. :) Kanske behöver du en sådan också ;)

2008-01-27 @ 00:56:58
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Nick (Helene Siermans)

yes! vad kul. Snart dimper det ner spännande läsning för er:)

2008-01-28 @ 11:56:35
Postat av: Cathis

Hej Jane!
Åhh vad jag önskar att jag hade haft tiden för då skulle jag har ansökt på en gång :)
Kram Cathis

2008-01-28 @ 15:34:18
URL: http://www.pagoni.se
Postat av: hanna

upptäckte inte detta förrän idag, så jag har suttit och tokscrappat hela dagen :D det svåra var att jag nästan inte scrappat alls den senaste månaden, bara gjort julkort och haft scrappaus efteråt för man är lite less efter julkortsrundan, faktiskt. men nu kom jag igång och gjorde massa jag blev jättenöjd med, faktiskt. :D WIHO. hoppas jag hinner med kortet bara innan det blir natta. :o

2008-01-31 @ 21:42:21
URL: http://jagiettnotskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback