Läckra RoseMoka Appel de la Nature

Helene och Karin har jobbat med de nya papprena från RoseMoka Design Appel de la Nature. Helt underbara papper som är läckert färgsprakande. Till papprena finns även ark med självhäftande bokstäver i sex olika färger.

Helene har skapat tre layouter och visar att man kan använda papprena till både färgstarka layouter och layouter med något mer dämpade färger.

Papper: Bazzill (cardstock), RoseMoka "Appel de la Nature" (mönstrat).
Bokstäver: RoseMoka "Appel de la Nature".
Dekorationer: Autumn Leaves (knappar), Queen & C:o (filt), Elle's Studio (journalingcirkel), svarta bokstäver (okänd), Urban Lily (fjärilsstämpel).
Övrigt: Diverse pennor, Adirondack Dabbers (akrylfärg), EK Success (hörnrundare).




Papper: Bazzill (cardstock), RoseMoka "Appel de la Nature" (mönstrat).
Bokstäver: RoseMoka "Appel de la Nature" (färgade), American Crafts Thickers (siffra).
Övrigt: Promarker (rosa penna), Sakura Micron (svart penna), Sharpie (vit penna), StazOn (ink), Easer (trädstämpel), Easy Punch (cirkelpunchar), Fiskars (bårdpunch).


Papper: Bazzill (cardstock), RoseMoka "Appel de la Nature" (mönstrat).
Bokstäver: RoseMoka "Appel de la Nature" (färgade), American Crafts Thickers (vinyl), Pink Paislee (stickers).
Övrigt: IdentyPen (brun penna), Sharpie (vit penna), Easy Punch (cirkelpunchar).

Karin har skapat två kort och en layout, och skriver så här om sina alster:
Jag har fått leka med Rose Mokas underbara papper och bokstäver. De är som syrliga karameller och hallonsoda på en gång och för att förhöja den känslan har jag använt 3D lack och stickles (glitterlim). Papperna osar lek, glädje och smågodis.

Jag älskar de här papperna! Jag lät mig utmanas till att använda en ovan färgkommbination för mig nämligen rosa och gul med brun matta på LOn. Det rosa murpappret uppmanar mig att utforska grafittitemat mer vilken jag längtar efter att göra. Varför inte kombinera det med en Guaco the Mole från Doodlebug factory . Det gröna med prickar var så genialt att jag lät det tala för sig själv som bakgrund till ett enkelt kort.


Papper: RoseMoka "Appel de la Nature".
Bokstäver: RoseMoka "Appel de la Nature".
Stämpel: Easer.
Övrigt: Faber Castell PITT Artist Åens, Glossy Accent, Inkessentials vit penna, svart penna med tunn spets.


Papper: RoseMoka "Appel de la Nature".
Bokstäver: RoseMoka "Appel de la Nature".
Stämpel: Doodle Factory Animals - Gus.
Övrigt: Paper Frills Queen&co, Faber Castell PITT Artist Pens, Inkessentials vit penna, tunn svart penna,


Papper: RoseMoka "Appel de la Nature".
Bokstäver: RoseMoka "Appel de la Nature", Making Memories, American Crafts.
Dekorationer: Hambly Rubons, Clear buttons Autmn Leaves, Chipboardstjärna, Plastblommor Making Memories, Akrylfärg, Stickles, Glossy Accent.

Tack för inspirationen Helene och Karin!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Nina

Mums så SNYGGT!

2008-07-30 @ 00:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback