Fialia & SEI - Dill Blossom

Vilka ljuvliga papper. Fast jag fick massor av härliga papper från Jane så finns det inte många kvar nu.

Först blev det till ett album till Turkietresan. Jag gjorde pärmar av hård kartong som jag sen klädde med bazzill och satt ringar och plastfickor i. 

image2299 

image2300

Materiallista
Papper: Bazzill
Mönstrat papper: SEI - DB Nigella, SEI - DB Dill Seed, SEI - DB Carraway, SEI - DB Myrrh
Dekorationer: Filtblommor och knappar från Creative Café, floss, DYMO, journalingruta från Making Memories
Alfabet: Thickers sprinkles

Och så en layout som ska in i det albumet: 

image2301 

Materiallista
Papper: Bazzill
Mönstrat papper: SEI - DB Fennel, SEI - DB Anise
Dekorationer: Blad klippt ur SEI - DB Tarragon
Alfabet: Thickers

(Gjorde ytterligare en layout, men den "träffar" du först på maran i helgen ;-))

Och så var det ju mors dag nyss och då blev det ett kort till min mamma och ett till min svärmor.
Gjorde dem lika för att förenkla lite. :-) 

image2302 

Materiallista
Papper: Bazzill
Mönstrat papper: SEI - DB Nigella, SEI - DB Myrrh
Dekorationer: Swirls v2 clearstamps, bling, DYMO, journalingruta från MME Bohemia, svart penna
Alfabet: SEI - DB Alpha Stickers

image2303

Materiallista
Papper: Bazzill
Mönstrat papper: SEI - DB Hyssop, SEI - DB Myrrh
Dekorationer: Swirls v2 clearstamps, bling, DYMO, journalingruta från MME Bohemia, svart penna
Alfabet: SEI - DB Alpha Stickers 


Mina föräldrar fyller båda år nu i maj. Jag och mina syrror hade lagt ihop till att de ska få gå och se Lill Lindfors och äta tre rätters middag senare i sommar. Det är ju lite svårt att ge, så vi hade gjort en Power Point presentation som vi brände på en skiva och till den gjorde jag en CD-ficka: 

image2304 

Materiallista
Papper: Bazzill
Mönstrat papper: SEI - DB Anise, SEI - DB Fennel
Dekorationer: Knappar från Creative Café DYMO
Alfabet: Thickers

/ Sophia (Fialia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback