Massor med nyheter i butiken!

Får jag bjuda på en guidad tur bland nyheterna som bara dröser in i butiken? Jag har valt ut lite av godsakerna för denna vecka har vi precis hunnit packa upp den ena lådan och lägga ut varorna i webshoppen när det kommit nya varor som ska prisas, packas upp osv. Härligt!

Vi börjar med Rangers Ink, där vi fått häftiga saker med design av Tim Holtz.


Först ut Unmounted stamp binder, en förvaring för omonterade stämplar, snygg och smidig förvaring i plastfickor så att stämplarna inte trillar ur och den stängs med en blixtlås. Det finns dessutom en ficka för akrylblocken. Fiffigt! Extra plastfickor finns att köpa till.


Journaling Tickets


Sprocket gears - häftiga metalldekorationer.



Ball chain - Kulkedjor i tre olika nyanser för dekoration och för att tex binda ihop album. Lås följer med.



Texture Hammer - ett instrument för att ge struktur på grungeboard, papper, metall, chipboard m.m. Fyra olika huvuden på hammaren och en skyddsmatta följer med.


Paper creaser / bone folder - mitt favoritverktyg när det gäller hjälpmedel för att vika papper. Det blir så snygg vikning på kortstommen eller dragspelsalbumet, om man drar med denna bigare (jag brukar använda den till fiskars pappersskärare och lägger kortet enligt linjalen så drar jag med bigaren i skåran - enligt mig blir den vikningen mycket finare än med den svarta big-delen som man kan köpa till pappersskäraren.)

Läckra filt-dekorationer från Prima har också kommit in i butiken:




Häftiga clearprodukter från Prima:


Printables, overlay som man kan måla på eller ha de precis som de är.


Build-A-Clear Book, transparenta albumsidor som man även kan använda som fram och baksidor till minialbum. Olika inspirerande former!

Prima bjuder även på ett somrigt blomhav, vi fick en STOR laddning med underbara blommor:


Precis som om detta inte var nog så har vi fått in fantastiska papper och dekorationer från Heidi Swapp, Alpha Stickers och chipboard från olika märke... och... och...

Ja, kika in under nyheter och njut av alltihop... http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?news=1

/ Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback