Nu flyttar vi!

Imorgon börjar vårt jobb med flytten. Vi fick nyckeln till 6:an för några timmar sedan och vi var inne och kikade runt. Det är t.o.m. större än jag trott (nu när gamla hyresgästen flyttat ut och det är tomt! Nymålat, fräscht och luftigt!
Det ska bli så SKÖNT att komma till större. Tänk er att kunna gå mellan två produktställ utan att ta med sig alla produkterna :-) (ni som varit här förstår vad jag menar!)

Tänk på att jag förutom flytten även ska försöka få ordning på mitt nya kassasystem som mest stått och dammat det senaste halvåret, samt ha SEMESTER (!!!) Jag har duktiga tjejer till min hjälp, och vi kommer förstås att göra allt för att få iväg era ordrar så snabbt som möjligt - men jag ber om förståelse om ni inte får sakerna dagen efter att ordern lagts. Räkna med några extra dagars leverans nu under juli, m.a.o.

Webbutiken kommer att ha öppet dygnet runt, men fysiska butiken har reducerade öppettider:

ÖPPETTIDER i fysiska butiken i Löberöd under Juli månad

Fredagen den 4 juli 14-18
Fredagen den 11 juli 10-18
Torsdagen den 17 juli 10-18
Lördagen den 26 juli 9-13

Övriga tider STÄNGT!

Telefontiderna kommer inte att vara som de brukar - vi ska fokusera på att flytta allt och att hantera ordrar. Men vi finns alltid att nås på
[email protected]. Maila, och vi svarar så snart vi kan!

Stor kram från Jane


Kommentarer
Postat av: petraso

'Lycka till! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå Spännande!

Jag hoppas hoppas jag kan tajma in ett besök i sommar.... hmmmmm kan man placera gubben någonstans under tiden;)

2008-06-30 @ 16:07:25
Postat av: Karin S N

Lycka till med flytten!

Postat av: Liddeli

Ååååh, vad spännande!! Nu måste man ju bara ta en sväng om Löberöd en dag... Tur man är mammaledig:)Lycka till med flytten!



Kram Annelie

2008-06-30 @ 22:34:43
Postat av: Cina

Lycka till sötaste Jane, är så himla nyfiken hur nya butiken blir. Jag som varit i "gamla" miljoner ggr (utan att riva ner produktställen) kommer snart och glider runt i nya stället:)

jättekram

2008-07-01 @ 00:01:42
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Anna G

Lycka till med flytten önskar att jag bodde närmre så jag kunde komma och handla i fysiska butiken.



Önskar dig också en skönt semester Jane!



kram Anna G

2008-07-01 @ 10:00:38
URL: http://annag.blogg.se/
Postat av: Christina

Vad fint det ser ut det får nog bli en runda söder över lite senare i sommar.

Lycka till med allt bärande och Ha en underbar semester är välvärda detta.

Kram Christina

2008-07-02 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback