Har ni sett vad mycket nytt som rasar in?

Du gör bäst i att besöka NYHETER - för nu rasar alla nyheter in och du vill INTE missa något!



Archaic, Boxer, Cupcake, Sugared & Sultry - 5 nya serier från Basic Grey.
Vi har alla papper, dekorationer, stämplar m.m.
Denna gången är jag riktigt glad för alla fem serierna de släppt! Underbara allihop!!!



Flera serier från Bo Bunny, Websters Pages och Cherry Arte...



Love Elsies Cody och alla härliga Lace Cardstocks...



Två revolutionerande verktyg: Crop-A-Dile Big Bite och Finger tip Craft Knife



Dies, borders, alfabeten och annat kul från QuicKutz

Detta är bara en liten del utav allt som kommit, så rusa nu in i webbutiken och kika!!!

I dagarna inväntar jag RIKTIGT spännande saker, från en ny tillverkare som jag verkligen tror att ni kommer att älska!
DESSUTOM:
Under dagen kommer jag att utannonsera vårt val till Stämpel-DT!!!

Spännande va???

Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: miat

Jag har redan varit inne på Nyheterna och dreglat flera gånger! Hoppas det finns lite kvar till mig på mässan.
mvh mia

Postat av: Tettiz

Oooh, vad mycket nytt och snyggt! Jag bara ÄLSKAR de nya Basic Grey-papprena och för att inte tala om glazed brads till dem.... *ååååååååååh* :D

Det är väl sånt här som barnbidraget ska gå till, eller...? ;)

2008-03-19 @ 12:54:43
URL: http://tettiz.blogspot.com/
Postat av: Annika (swekinna)

kunde inte låta bli QK borders & piratskeppet. Var så mkt jag ville ha, så mkt finna papper mm. Man hamnar ju i "trans" när man tittar in hos dig men någon (smile) sa prioritet......

2008-03-19 @ 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback