Nordiska Stämpel & Scrapmässan

ScrapAddicteds logga
Nordiska Stämpel & Scrapmässan
29-30 mars 2008

SVENSKA MÄSSAN - EXPO, GÖTEBORG

Öppettider:   Lördag 29 Mars
Kl. 11-18

Söndag 30 Mars
Kl. 10-17
Vår monter
 
Du hittar oss i monter F02:18 - du kommer att se oss ganska direkt då du kommit in i entrén.   En rejäl monter på 28 m2 rymmer mycket - och mycket kommer jag att ha med mig upp :-) Du hittar massor utav cardstock, papper, dekorationer, verktyg, album, stämplar, pennor m.m. hos oss.  I montern kommer du ha 10 % rabatt på allt - och den rabatten gäller även vid förbeställning.   För varje hundralapp du spenderar hos oss får du en lott - och du har chansen att vinna en fribiljett till Scrap-Eventet i Helsingborg! Du får lotter även i din förbeställning.  Du kommer förutom mig att träffa en stor del utav mitt inspirerande och härliga designteam: Malena, Anna, Karin och Sanna! Vi ser verkligen fram emot at få träffa er alla!!!
Karta
 
Karta
 Mässlogo
Nyheter
 
Allt nytt från CHA som hinner komma åker med oss förstås. Likaså alla väl beprövade saker som jag vet att ni älskar. Allt du kan tänka dig att behöva finns att hitta hos oss, och lite till - så välkommen!
Demonstrationer
 
Karin kommer att stå och demonstrera olika tekniker i vår monter lördag förmiddag.
Exempel på ytterligare mässerbjudanden i vår monter
 

* För varje tusenlapp du spenderar i vår monter får du ett förutbestämt papperspaket med läckra mönstrade papper värda 300:-

* De fem första som handlar Creative Café produkter för minst 500:- får en läcker t-shirt och penna   (Gäller endast köp i montern, ej förbeställningar)  
Här kan du önska
 
Vad tycker DU att jag måste ta med mig?
Har du frågor?
 
 Jane  [email protected]  
Är du orolig över att jag inte kommer att ta med just din favoritprodukt? Var inte det! Det går bra att förbeställa varor!   Här kommer reglerna för förbeställningar: Gör din beställning som vanligt i webbutiken senast den 21:e mars. Skriv i meddelanderutan att det ska hämtas i Göteborg. Alla förbeställningar ska betalas med kort eller faktura direkt vid köp, eller förskottsbetalas på bankgiro senast den 25:e mars!   Har du inte möjlighet att betala innan dess så misströsta inte - i min monter på 28m2 får jag plats med mycket, så STORA delar utav butiken följer med! :-)   Jag kommer ej att veta exakt vad som följer med förrän dagen före, så tyvärr kan jag ej svara på era förfrågningar gällande det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback