Emmas bloggutmaning - Maj månad!

Här kommer min utmaning till bloggen i maj:

För ett tag sedan satt jag och trånade efter ett stämpelalfabete. Det var lite bulliga men stilrena bokstäver och det var bara konturen som stämplades så att man kunde måla inne i bokstäverna om man ville. Plötsligt kom jag på att jag faktiskt hade en gammal bokstavsmall liggandes med ett typsnitt som påminde om stämpelalfabetet jag ville ha (fortfarande vill ha). Jag kunde inte låta bli att plocka fram mallen och leka lite med den.

Så min utmaning till er är att ni ska plocka fram de gamla bokstavsmallarna, damma av dem och släppa loss kreativiteten. Om du inte har några mallar så kan man t.ex rita av chipboardbokstäver eller rita på fri hand, bara fantasin sätter gränser. Stämplat och utstansat är dock inte tillåtet. 

image2237

Material:
Papper: Bazzill Basics
Mönstrat papper: Dream Street Papers
Dekorationer: Filtblommor-Fancy Pants, brads -Crate Papers
Pennor: Promarkers -Ice Grey 2, Rose Pink, Ruby, Orange, Warm Grey 3, Meadow Green
Övrigt: Bokstavsmall -Provocraft, häftklamrar, dymo

Skicka in ditt bidrag till [email protected]  senast 10 juni. Tänk på att ditt alster inte ska vara större än 400 pixlar.

Vi i designteamet och Jane röstar sen fram en vinnare som får ett clearstampsalfabete värt 165:-

Lycka till! / Emma



Imorgon utannonseras vinnaren i förra bloggutmaningen: "Livets gåvor" som Malena bjöd på!
Så häng på låset ;-)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Så himla smart - och snyggt! :D

Postat av: AnnaB

O vilken jättekul utmaning...! Och superfin layout Emma...!!!

2008-05-21 @ 11:02:24
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback