Livets gåvor - andra & sista uppladdningen

Nu är det dags för juryn att försöka välja en vinnare bland alla dessa underbara bidrag. Det kommer som vanligt bli ruskigt svårt!

Tack idag till:

image2190

Ulrika Edlund

image2191

Anna-Karin

image2192

Helene Siermans

image2193

Emma Larsson
(Texten lyder: Jag är så tacksam för att jag har min mamma. Vi har haft ett jobbigt liv när jag var liten, och gått igenom många svåra stunder. Men de senaste åren har vi börjat prata om allt som varit och hittat tillbaka till varandra. Det är väldigt jobbigt att prata om det, men vi har kommit varandra närmare och det känna så bra. En mamma är alltid mamma och det kan man inte ändra på. Dom behövs alltid.)

image2194

Sofia

image2195

Michaela

TACK för att ni är med och tävlar, och tack för att ni delar med er!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: kela

hej!

JAg är lite nyfiken på hur det har gått :-D

vilket av alla fina bidrag vann?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback