Livets gåvor - Vinnare!

Vinnare i Malenas utmaning "Livets Gåvor" blev Emma Larsson med denna fina LayOut:

image2193
Emma Larsson
(Texten lyder: Jag är så tacksam för att jag har min mamma. Vi har haft ett jobbigt liv när jag var liten, och gått igenom många svåra stunder. Men de senaste åren har vi börjat prata om allt som varit och hittat tillbaka till varandra. Det är väldigt jobbigt att prata om det, men vi har kommit varandra närmare och det känna så bra. En mamma är alltid mamma och det kan man inte ändra på. Dom behövs alltid.)

GRATTIS Emma, och stort tack till er alla!

Emma, maila mig din adress, så kommer vinsten
(ett paket med journalingstämplar från Hero Arts värt 200:-) 
på posten inom kort!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Lily

Grattis Emma! VIlken läcker layout och vilken fin journaling.

Postat av: Linnea

Grattis! Så vacker din LO var och jättefin text :)

2008-05-21 @ 19:27:20
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Emma

Oj vad roligt att jag vann! Kanske får dela priset med mamma eftersom LO´n handlar om henne!

2008-05-21 @ 20:24:14
URL: http://emmasscrapochpyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback