SNABBTÄVLING - FREDAG

Var med och dela på tre priser a´ 100:- styck varje dag hela denna veckan!

Jag bjuder hela denna veckan på en daglig utmaning klockan 18.00, där du har nästan ett dygn på dig att skicka in ett färdigt bidrag.

Du har fram till kl. 17.00 dagen därpå att skicka in ditt bidrag, och jag (Jane) väljer ut tre vinnare varje dag i samband med att jag lägger ut nästa tävling i bloggen!!! Endast dessa tre bidrag publiceras...

Du måste ha skapat ditt bidrag efter att utmaningen publicerades - inga alster ni har liggandes sedan innan kvalificerar m.a.o.
Vänta att publicera bidraget i egen blogg el. dyl tills vinnarna är visade/korade.

Vinsten kommer att bestå utav t.ex. dekorationer, stämplar, papper el.dyl. - Alla paket är hemliga, läckra och olika!!!

Maila in ditt tävlingsbidrag till [email protected]



DAGENS UTMANING!

Jag vill att du skapar en LayOut eller ett kort utifrån denna annons (bild lånad på
http://www.tjsrecords.com/)

image2230

Skicka in ditt bidrag senast lördag 17/5 kl. 17.00



Vinnare i onsdagens utmaning blev:

image2231

Zarah (Zarischka)

 
image2232

Jessica (Tussan)

image2233

Mette (Mettka)

Tack, allesammans! Ni är OTROLIGT duktiga!!! Ni som inte blivit utvalda som vinnare än - det är inte för sent!
Vinnarna: Maila mig era adresser så jag kan skicka era vinster! :-)

Pyssla på efter annonsen nu!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Jessica - tussan

Jippi, det är ju jag!!! Skuttar runt!!!

Postat av: Mette

WOW vad kul!!!!!
Vad glad jag blir!!!!

Kram
Mette

2008-05-16 @ 18:29:15
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Zarah

YAY!! *gör en lyckodans* TACK! Nu är jag så glad att jag sprudlar...! *studsar runt och kastar konfetti och serpentiner omkring sig*

2008-05-16 @ 18:42:51
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Nina

Trippelgrattis till jättefina bidrag!! :D

2008-05-16 @ 21:18:15
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Anneli

Grattis till alla tre! Jättefina bidrag!

2008-05-17 @ 20:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback