SNABBTÄVLING - TORSDAG

Var med och dela på tre priser a´ 100:- styck varje dag hela denna veckan!

Jag bjuder hela denna veckan på en daglig utmaning klockan 18.00, där du har nästan ett dygn på dig att skicka in ett färdigt bidrag.

Du har fram till kl. 17.00 dagen därpå att skicka in ditt bidrag, och jag (Jane) väljer ut tre vinnare varje dag i samband med att jag lägger ut nästa tävling i bloggen!!! Endast dessa tre bidrag publiceras...

Du måste ha skapat ditt bidrag efter att utmaningen publicerades - inga alster ni har liggandes sedan innan kvalificerar m.a.o.
Vänta att publicera bidraget i egen blogg el. dyl tills vinnarna är visade/korade.

Vinsten kommer att bestå utav t.ex. dekorationer, stämplar, papper el.dyl. - Alla paket är hemliga, läckra och olika!!!

Maila in ditt tävlingsbidrag till [email protected]



DAGENS UTMANING!

Jag vill att du skapar en LayOut eller ett kort utifrån denna skiss:

image2220

Skicka in ditt bidrag senast fredag 16/5 kl. 17.00



Vinnare i onsdagens utmaning blev:

image2222

Hanna Falksund

 image2221

Susanne H

image2223

Ulrika Lundahl

Tack, allesammans! Jag blir så glad över alla bidrag!!!
Vinnarna: Maila mig era adresser så jag kan skicka era vinster! :-)

Pyssla på efter skissen nu!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Åh, vad roligt! Vad glad jag blir! :o)

Postat av: Hanna

VA???????????????? Jag vann. Tusen tack underbara Jane. Miljoner kramar från Hanna

2008-05-15 @ 18:16:43
URL: http://hannatankar.blogspot.com
Postat av: petraso

hade tänkt att skickat dig ett kort på mig rakt upp och ner För jag är Ju helt GALEN!!!!

Kanon bidrag.... HANNAS rockar fet fett

2008-05-15 @ 19:22:20
Postat av: Christina

superfina bidrag. Den med napparna är min favorit! förstår precis känslan ;0)

2008-05-15 @ 20:50:13
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com/
Postat av: Ulrika L

Oj!! Vad kul!!
Tack så mycket!

Kram
Ulrika

2008-05-16 @ 10:07:05
Postat av: Linnea

Galna och jättefina bidrag :) Snyggt!

2008-05-16 @ 12:54:45
URL: http://lillnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback