8 dagar kvar, och förberedelserna fortsätter!

Någon nämnde i förra Deck of The Halls-inlägget att det kändes som att gå på Nobelfest!
JA, vi lovar att ta hand om er som kungligheter den 18:e :-)

Jag, Marie, Camilla och Linnea kommer att vara här. Vi bjuder på glögg och pepparkakor medans ni strosar omkring och hittar dina fynd!
Vi har fått hem pallvis med Revolution Table Tops, och jag gissar att södra Sveriges scrappare/cardmakers kommer att passa på att handla för att få med sig sin egen "snygging":

En Revolution Table Top per kund.

Så, missa inte följande HAPPENING om en dryg vecka:



Vi hälsar er HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kommer med förmiddagsbussen!!! :-) skratt



Karin

Postat av: Mikepik

Jag längtar så de e helt sjuk gissa om att jag kommer!!!!!:-D

2008-11-10 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback