Bloggutlottningen klar

Vinnare utav en QuicKutz "godispåse" värd 500:- blev Gunnel:

Postat av: Gunnel

Jättefina erbjudanden!! Mitt samvete tillåter säkert att jag handlar julklappar till mig själv. Det är ganska rymligt.
Ses den 18:e

2008-11-06 @ 12:43:42

Kom fram till oss och berätta att du är Gunnel - jag har din vinst i kassan :-)

Till er alla andra:
EN UTLOTTNING SKER BLAND ALLA SOM KOMMER! Alla som kommer till butiken idag får en lott. Jag ber Chris dra en lott innan han lämnar världsmetropolen Löberöd ;-) Vinnaren får sedan ett härligt paket med Basic Greys Wassail värt över 500:-! Det kan hämtas upp i butiken, eller skickas till er mot portokostnad :-)
Är du på plats får du det med dig förstås!

OCH - som en överraskning till er alla: ALLA som handlar för minst 1500:- får med en hemlig QuicKutzdie i sin påse! Hela köpet räknas - givetvis även dina QuicKutzköp! Dien får du i kassan och den är slumpmässigt utvald. Får du en du redan har kanske du kan byta med en kompis!!!

Hjärtligt välkomna mellan klockan 10 och 18 idag!!!

Jane, Marie, Linnea och Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback