Fia har scrappat med RoseMoka Equinoxe

De här papperna var verkligen mina. Jag blev förälskad i samma sekund som jag öppnade DT-paketet. RoseMoka Equinoxe är varma och mustiga färger och heeelt perfekta till höstfoton som man ju har massor av just nu. De var lätta att skapa med och layouterna bara scrappade sig själva. De små bokstavsstickerserna är jätteanvändbara, jag älskar att göra titlar med både mindre och större bokstäver.

 
CS: Bazzill
Papper: RoseMoka Equinoxe
Dekorationer: Primablommor, knappar, floss
Alfabet: Quickutz Storybook, Rosemoka Equinoxe - Alpha Brown

 
Papper: RoseMoka Equinoxe
Dekorationer: Lacing brads, floss
Alfabet: Quickutz Chocolate, Rosemoka Equinoxe - Alpha Red

 
Papper: RoseMoka Equinoxe
Dekorationer: Knappar
Alfabet: Quickutz Chemistry, Rosemoka Equinoxe - Alpha Red, Rosemoka Equinoxe - Numbers Blue

 
CS: Bazzill
Papper: RoseMoka Equinoxe
Dekorationer: Bazzill blomma. knapp
Alfabet: Rosemoka Equinoxe - Alpha Blue

 
CS: Bazzill Kraft
Papper: RoseMoka Equinoxe
Dekorationer: Prima blommor, 7Gypsies metalldeko
Alfabet: Quickutz Jolly, Rosemoka Equinoxe

/Fia

Kommentarer
Postat av: Nina

OOooohhh - Fia, vilka UNDERBARA layouter!! Fotografierna och papprena passar perfekt ihop, som små konstverk!

Postat av: Christina

jätte jättefina layouter!! Enkla men ändå supernajs!!

2008-12-01 @ 10:06:59
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback