IMORGON SMÄLLER DET!

Gissar att många längtar lika mycket som jag?

Jag, Marie, Camilla och Linnea är taggade. Vi bjuder på glögg och pepparkakor medans ni strosar omkring och hittar dina fynd!
Längst in i butiken har vi upprättat vår "QuicKutzbas" - där passar du förstås att bli medlem i vår QuicKutzklubb och att testa QuicKutz alla maskiner.
Vi har fått hem pallvis med Revolution Table Tops, och jag gissar att södra Sveriges scrappare/cardmakers kommer att passa på att handla för att få med sig sin egen "snygging":

En Revolution Table Top per kund.

Träffade Chris idag, och han är inte bara snygg ;-) utan RIKTIGT medryckande och supertrevlig.
Missa inte mötet med honom om mindre än ett dygn:



Vi hälsar er HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nä det där vill man ju inte missa man jag bor ju i helt fel ände av Sverige, tyvärr!! Skulle gärna kika närmare på Chris!! :)

Postat av: Karin

Ååå, så roligt! Jag känner mig riktigt fånig men nu har jag planerat dagen, kollat busstider och är förberedd för en utflykt till Löberöd :-). Det blir förmiddagspasset så jag hinner hem till kvällens jobb och det ska bli sååå roligt!

2008-11-18 @ 07:57:02
URL: http://www.kreativ365.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback