November månadspaket á la Lindzi

Det är dags för ett nytt härligt månadspaket och denna månad inspirerar Lindzi med fantastiska layouter och kort. Visst blir man sugen?? Skynda att beställa ditt månadspaket!

-----------------------------

Tidigare trodde jag inte att månadspaket riktigt var min grej. Jag gillar att bestämma själv Men det är så roligt när man får hem ett färdigt paket där allt matchar och går fint ihop. När papperna är så här läckra som i detta paket är det en glädje att scrappa. Dekorationerna denna gång stickers vilket är snabbt och smidigt att använda. Passar en tidspressad scrappare som jag!

En snabb LO om en höstpromenad i vagnen.


Tänk att Lillebror kan sjunga starten på Amigo-programmet fast han bara är 14 månader. A-A!
Barns språkutveckling är så cool att följa.


Det söta roboten ingår inte i paketet men finns här


Här hade jag inget g kvar men då gjorde jag ett av ett o och ett y!


Jag tror att träden från ett av papperna har funnits med på nästan alla mina LOs denna gång. Man kan klippa ut dem som dem är eller som cirklar. Denna LO handlar om vårt efterlängtade hus och är 8x8.


Den lilla nyckeln och plastbandet ingår inte i paketet.




Först kändes nästan detta läckra papper från Sassafras Lass lite omöjligt att scrappa. Var får fotot plats?


Men så kom jag på att jag skulle klippa ut delarna jag ville ha med och limma på layouten. Fotot är taget en solig morgon i motljus.


Jag limmar gärna detaljer rakt på fotot. Var inte rädd för det. Det gör ofta papper och foto till en helhet.




Ännu mera utklippt och limmat.


Stövlarna klippte jag ut från en spillbit och ritade konturer och sula.
Stämpeln kommer från BamPop och är färglagd med ProMarkers.




Hoppas du kunde hitta lite inspiration.
Scrappa lugnt!
/Lindzi

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow, Lindzi - du har gjort det igen! En MASSA underbara alster! Superfint!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback