Auktion nummer 15 - 15/10 - BUDGIVNING SLUT

Igår blev Liddeli vinnare utav Lindzis underbara adventskalender, vilket gav 400:- kronor till vår insamling! Tack för ditt bud - än en gång: Ni är TOPPEN!!!  Liddeli - maila mig på [email protected] så skickar jag betalinfo :-)




Idag bjuder vi på den femtonde auktionen till förmån för Cancerförskningen/Rosa Bandet.
Budtiden går ut kl. 23.59 idag (onsdag)

Du budar på föremålet genom att skriva en kommentar i inlägget. Skulle du ha problem att skriva kommentar i inlägget kan du maila ditt bud till [email protected]. Budet du ger är inklusive frakt.

Ditt bud är bindande, och ska betalas in inom 4 arbetsdagar efter personligt bekräftelsemail om vi inte kommit överrens om annat.

100% utav alla intäkter går direkt till Rosa bandet insamlingen som drivs utav Cancerfonden. OBSERVERA alltså att varken ScrapAddicted eller designteamet behåller NÅGOT utav det vi lyckas samla in.


Här kan du följa hur mycket vi samlar in under månadens gång. Och för att underlätta för dig har jag gjort en egen kategori i bloggen som heter just Rosa Bandet.


--------------------------------------------------------------------------------


Auktionsföremål nummer 15 är Annas söta tröja.

"Varje gång mina barn går på kalas har de en stämplad tröja med sig, med födelsedagbarnets namn och någon stämplad figur på. Dessa tröjor är nästan ett måste numera när barnen går bort.

Tröjan du budar på är rosa och i storlek 122/128.

Tröjan är tillverkad i 100% bomull. Man kan tvätta den i 60 grader. På textilfärgen står det att man ska tvätta i 40 grader, men jag tvättar alltid i 60 grader.

Tröjorna kommer stämplas med valfritt namn. Ju längre namn desto svårare att få det snyggt.
Har lite olika foamalfabeten att välja mellan. har även flera figurer att stämpla med.
Färgen kommer bli den som är på
tröjan som auktionerades ut den 8/10"




Välkommen att bjuda!

Utropsbud 75:-


Så, buda på nu tjejer (och killar) :-)


Rosa kramar från Löberöd / Jane


Kommentarer
Postat av: mia.t

Jag smyger igång budgivningen med 80 kronor.

Postat av: HeleneV

Jag bjuder 100 kronor.

2008-10-15 @ 12:16:54
Postat av: Malin/malwa

Äntligen rätt storlek! Jag bjuder 110. :-)

2008-10-15 @ 12:57:53
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com
Postat av: Lilian

Mitt bud är 200:-

2008-10-15 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback