Auktion nummer 18 - 18/10 - BUDGIVNING SLUT


Igår blev Jessica vinnare utav Lindzis ljuvliga örngott, vilket gav 200:- kronor till vår insamling! Tack för ditt bud - än en gång: Ni är TOPPEN!!!  Jessica - maila mig på [email protected] så skickar jag betalinfo :-)




Idag bjuder vi på den artonde auktionen till förmån för Cancerförskningen/Rosa Bandet.
Budtiden går ut kl. 23.59 idag (lördag)

Du budar på föremålet genom att skriva en kommentar i inlägget. Skulle du ha problem att skriva kommentar i inlägget kan du maila ditt bud till [email protected]. Budet du ger är inklusive frakt.

Ditt bud är bindande, och ska betalas in inom 4 arbetsdagar efter personligt bekräftelsemail om vi inte kommit överrens om annat.

100% utav alla intäkter går direkt till Rosa bandet insamlingen som drivs utav Cancerfonden. OBSERVERA alltså att varken ScrapAddicted eller designteamet behåller NÅGOT utav det vi lyckas samla in.


Här kan du följa hur mycket vi samlar in under månadens gång. Och för att underlätta för dig har jag gjort en egen kategori i bloggen som heter just Rosa Bandet.


--------------------------------------------------------------------------------


Auktionsföremål nummer 18 är en helt underbar inspirationsbok utav Marie (Lily).

Jag har gjort en Inspirationsbok som innehåller 20 scraputmaningar. Avdelarna i boken är från ett sheer-minialbum från Maya Road. Bokens framsidor (16 x 12 cm) har jag skurit ut i kartong och bokens vita sidor är i lite tunnare kartong. Annat material jag använt är tygpapper från Love, elsie, diverse thickers/chipboard/stickers, rubons från Hambly, knappar och bling och så har jag virkat dekorationer, snöre och bollar. Boken sitter ihop med 5 öppningsbara ringar.

Boken har fyra flikar. Den första, utmaningar, har jag fyllt med 20 utmaningar som jag tänkt ut. Jag har blandat färg-, teknik- och produktutmaningar med mina skisser. De andra tre flikarna (skisser, idéer och inspiration) har vars 20 tomma sidor där du kan samla idéer och tankar kring dina framtida projekt. Inga lösa lappar liggandes här och var, nu kan du ha de samlade på ett ställe. En bok full med inspiration! De öppningsbara ringarna gör att du lätt kan ta bort eller fylla på efterhand du blir klar med dina alster.




Nedanstående bilder är klickbara!

  

  

Utropsbud 100:-


Så, buda på nu tjejer (och killar) :-)


Rosa kramar från Löberöd / Jane


Kommentarer
Postat av: Jane Larsson

Jag bjuder 200:- för denna härliga bok!

2008-10-18 @ 08:20:42
Postat av: Anna

Jag bjuder 300 kr.



Höstkramen Anna

Postat av: Miism

Vilken härlig bok det verkar vara.

Jag bjuder 400 kr.

2008-10-18 @ 09:49:13
Postat av: Anna

500 kr bjudet från mig.



Höstkramen Anna

2008-10-18 @ 10:17:53
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: HelenaK

Åh vad jag önskar att jag vore miljonär!!! Jag ville ju ha boken! :(

Postat av: Jane Larsson

Lååångt kvar tills boken är uppe i en miljon Helena :-) 550:- bjudet från moi :-)

2008-10-18 @ 17:31:10
Postat av: Anette

600:- Bjudet av mig

2008-10-18 @ 18:27:21
URL: http://scrapptilltusen.blogg.se/
Postat av: Anna

700 kr bjuder jag då! :O)



Höstkramen Anna

2008-10-18 @ 18:30:51
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅå, vad jag önskar att jag hade råd med den här, det vore en ren dröm att få äga den!!

2008-10-18 @ 20:32:14
URL: http://joona.se
Postat av: Lily/Marie

Men så söta ni är! Ni gör mig så glad! ♥♥♥

2008-10-18 @ 21:35:01
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Anki

Åh vilken underbart fin bok Marie!

Du är så duktig och inspirerande!!!

Lyckost den som vinner den!

2008-10-18 @ 23:19:57
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Om jag hade pengar... skulle jag bjuda på allt.

2008-10-18 @ 23:23:12
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Superteach

Marie, du gör så fantastiskt fina saker! Denna inspirationsbok är ju helt underbar!

2008-10-18 @ 23:27:30
URL: http://www.annelieskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback