Karin med Bella Blvd Family Tree

Jag älskar att prova nytt, testa leka. Ibland går leken åt det vilda hållet och ibland jobbar jag med det strama, raka, allt beroende på vad mina LOs handlar om och vilka impulser materialen ger mig. Bella blvd Family Tree är fantastiskt kul att jobba med för de funkar både till stilren Simple scrapbooking och mer lekfulla collage så jag satte igång och testade. Inspirerad av de andra i designteamet har jag försökt mig på lite olika stilar och ser man på även blommor, något jag börjat gilla mer och mer.

 
Mönstrat papper: Bella blvd Family Tree Family tree, Bella blvd Family Tree growing up
Alfabet: Family Tree Carla Asparagus, scenic Route
Dekoration: Family Tree Label Additions, Bugs Brads in a Bag


 
Mönstrat papper: Bella blvd Family Tree Lineage, Bella blvd Family Tree Family Tree, Bella blvd Pack your bag Jet lag
Alfabet: Family Tree Carla Asparagus, Rose Moka
Dekoration: Family Tree Label Additions


 
Mönstrat papper: Bella blvd Family Tree Family tree, Bella blvd Family Tree growing up
Alfabet: Family Tree Carla Asparagus, Rose Moka
Dekoration: Family Tree Label Additions
Övrigt: Akrylfärg


 
Mönstrat papper: Pack Your Bags Jetlag, Pack Your Bags Roadtripp
Alfabet: Scenic Route
Dekoration: Family Tree Label Additions,
Övrigt: Primablommor


 
Mönstrat papper: Heritige, Roadtripp
Alfabet: Making memories
Dekoration: Family Tree Label Additions, Punchinella, band
Övrigt: Stickles


 
Mönstrat papper: Family Tree Family circle, Family tree Growing up
Dekoration: Bugs Brads in a Bag, Primablommor, Creative Cafe brads
Övrigt: Tyll


 
Mönstrat papper: Family tree Family circles, Family tree Growing up, Pack your bags Jetlag, Family tree lineage, Pack your bags Roadtrip
Alfabet: Making memories
Dekoration: Family Tree Label Additions

Tack för titten!
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback