Välkommen AnnaG!

Vi vill hälsa glada, positiva och söta AnnaG välkommen till vårt team!
Första DT-paketet är idag på väg hem till henne, och visst ser vi massor fram emot att få se alla fina alster hon kommer pryda vår blogg med framöver? :-)



Hej här har ni mig, Anna heter jag född -73 bor med käre maken Fredrik och våra tre barn Julia -97, Linn -01 och Hannes -07 i Mantorp. Jag är utbildad 1-7 lärare och jobbar som förskollärare.


Jag hittade scrapbooking på nätet nångång på våren 2003 och har sedan dess varit totalt fast i denna fantastiska hobby. Jag har under årens lopp testat många olika kreativa hobbys men ingen har fått mig att fastna som scrapbookingen har gjort. För mig har detta mera blivit en livsstil. Kameran hänger med på de mest omöjliga ställen och ja, jag köper kläder till barnen som ska matcha senaste papperskollektionerna.


För mig är scrapbooking "må bra terapi" och jag älskar att använda min kreativitet. Jag scrappar mest mina barn och stilen ändras vartefter humör. Jag scrappar främst för att få utlopp för min kreativitet och att de sen blir minnessidor till mina barn är en bonus. Därför har jag oftast mest fokus på foton och layout och mindre på journaling. Jag använder inte heller alltid syrafria saker på mina sidor utan där kan hamna allt vad jag för stunden gillar. Jag använder de flesta färger och scrappar gärna med många, men väl genomtänkta dekorationer. Min stil är under ständig utveckling så jag vet aldrig hur mina sidor kommer se ut om ett halvår. Just nu gillar jag starka färger och mycket mönster.


Jag gör även en hel del kort både med stämplade motiv och mera scrappade. Även här skiftar stilen efter humör och tillfälle. En del alter skapas också det kan tex vara små skor i papper, en dekorerad tändsticksask eller en canavastavla.


Kommentarer
Postat av: Lily/Marie

Välkommen till gänget, Anna! Kram

Postat av: HelenaK

Välkommen till teamet!! Ska bli så kul att se vad du skapar!!

Postat av: Linda

Välkommen till oss!!

2008-10-31 @ 22:44:05
URL: http://lindasdagar.blogg.se/
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Vad kul, Anna. Grattis! Ser fram emot att se vad du skapar.

2008-11-01 @ 00:15:55
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Nina

Välkommen i ScrapAddictedgänget, kära Anna!! Så mysigt att ha dig med!

2008-11-02 @ 01:03:14
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback