RoseMoka Mec

Underbara, underbara fiapapper. Jag älskar papper i blågröna toner och RoseMoka är ett av mina favoritmärken, så jag visste redan på förhand att jag skulle älska de här papperna. Och jaaa det gjorde jag. Jag har använt RoseMokas nya serie Mec, alla papperna och de ursnygga bokstavsstickersarna.

Det första jag gjorde med dem var en sak som jag länge saknat. En inspirationsbok. Jag vill ha en bok som jag kan ta med mig i handväskan eller scrapväskan och den ska vara full med inspiration. Det kan vara utprintade skisser av mina favvoskissmakare, snygga layouter som jag vill lifta eller som kan ge mig inspiration och så såklart plats att göra egna skisser.

Jag använde tjock kartong och skar själv till mina sidor som jag sen klädde med ursnygga RoseMoka papper. Tre flikar gjorde jag:
* Andras skisser
* Andras layouter
* Mina egna anteckningar

Bakom varje flik satte jag lite tjockare skrivarpapper (160g) och så byggde jag egna plastfickor av vanliga plastfickor och dubbelhäftande tejp att samla urklipp och små lappar och sånt i.



Jag valde att hålla mellansidorna väldigt enkla. Vill jag, så kan jag ju dekorera dem mer senare.








Sen blev det en enkel layout med ett gammalt RoseMoka papper i botten och två av de nya.




Jag gjorde ett kort med resterna.



/Fia

Kommentarer
Postat av: Nina

URLÄCKERT, Fia!! Måste anskaffa dessa papper också.. :)

Postat av: KatarinaR

Såå snyggt och papper helt i min smak!

2009-04-29 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback