Hjärteask med gelehallon ♥

Det här året har mina barn blivit väldigt medvetna om att det är alla hjärtans dag idag, och har gjort små alla hjärtans presenter till varandra och till oss, och då känner jag att jag också vill uppvakta dem lite. Jag köpte en helt vanlig hjärtask med geléhjärtan i på ICA till dem, för det vet jag att de tycker om. Men scrappare som man är så kan man ju inte ge bort den som den är.



Jag ritade ett hjärta som passade på locket och klippte sen ut det i röd cardstock. För att få en söt scallopkant på det så stansade jag ut små cirklar i vitt och klistrade på, kant i kant, från baksidan. Jag hade tur och det gick jämt upp.

Sen dekorerade jag med blommor och snygga sammetsbrads från Creative Café och skrev "till mina hjärtan" på den med alfabetsstickers från Pink Paislee.

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback