Just nu 250 obehandlade ordrar och mer på väg :-)

Det rasslade till ordentligt i in-boxen efter att jag gick ut med det HÄRLIGA erbjudandet - 50% på allt!
Underbart att se, nu lär vi få plats med allt nytt som inväntas!

Det har ringts och mailats om vartannat.
 Vi måste fokusera på att packa ordrar, så telefon svarar jag inte i utöver våra telefontider förrän vi är klara med alla era ordrar.
Därför tycker jag att det är på plats att försöka förklara det några utav er undrat över.

* Ja, 50% gäller på allt utom det vi specifierat.
* De 50 % dras MANUELLT - det vill säga: Det fullständiga beloppet reserveras på ditt konto. Så snart vi plockat ordern korrigerar vi, och debiterar med rabatt och eventullt slutsålda varor borträknat.
* Man måste betala med kort DIREKT i samband med att ordern läggs - annars gäller ej 50 % rabatt.
* Med faktisk frakt menas: Du betalar det posten tar betalt. Därmed gäller ej maxfrakt, fri frakt el. dyl.
* Vi garanterar inte att allt på din order finns i lager.


Du kan hela tiden se hur långt vi har kommit i vår hantering genom att gå till entresidan i webbutiken. Just nu är vi på ordrar gjorda klockan 13.10 idag.
Detta kommer att ta tid!
Så utrusta dig med en ängels tålamod - jag lovar att vi gör ALLT i vår makt för att få iväg allt så snabbt som möjligt!
Jag har tagit in extra personal - så vi kommer att vara tre personer på plats för att behandla era ordrar tills vi är klara!

TACK för era beställningar - ni är TOPPEN!

Mvh Jane

Kommentarer
Postat av: jessica

NI ÄR OXÅ TOPPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback