Mera Creative Café, Malenas alster

Creative Cafés produkter är lika roliga och härliga att scrappa med nu som för ett år sen. Det stora utbudet av produkter som fullständigt matchar varandra ger så många möjligheter. Eftersom produkterna också är mycket prisvärda är det roligt att frossa i dekorationer som tex knappar.  Här hittar ni de olika produkterna:

Papper -
nya kollektionen & gamla kollektionen
Knappar
Tags
Filtdekorationer
Övrigt

 
Den här var så given med allt det gröna. Underbara gröna toner som matchar varandra och tillsamman ger en känsla av skogens djup.

 
Papperet är så underbart med sin rivna sida. Jag har skurit bort en del som var rundad för att få papperet till rätt storlek. Jag har lekt med knappar och designen kom till av att jag hällde ut massa knappar för att leta på rätt färg.

 
En enkel layout med ett härligt sommarminne. Jag och min man ensamma ute på en kajakutflykt. Det var så underbart att färdas fram över havet mellan öar och kobbar. Den blå tealfärgen är perfekt till havsbilder.

 
Ett av papperena med anteckningspappersmönster går i rött och brunt. Det blev så perfekt till kräftfotona. Det var också roligt att leka med knappar och runda dekorationer från ett diecutsark. En enkel design som passar ett vardagsminne.

/Malena

Kommentarer
Postat av: Milla

Jättehärliga layouter!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback