Månadspaket januari

I webshopen finner ni nu ett rykande färskt månadspaket för januari månad, ett underbart paket, fullt av glitter och kärlek!  Det innehåller mönstrade papper från MME:s senaste kollektion. Det innehåller också ett ark med glittrigt lace cardstock från KI Memories och ett paket glittriga cardstockstickers. Cardstock följer med i matchande färger och det är både glittrig och vanlig cardstock. Scrapaddicteds månadspaket räcker alltid till många layouter!

Nedan visar Helene, Malena och Emma massor av härlig inspiration från paketet.


Helene: Kärleken till Aston är så stark och de här papprena lockade till att skapa en sida till hans album om just den känslan.
 

Helene: Självklart passar papper mm till annat än kärleksfulla layouter. Här handlar det om Elsas första tänder. Punchinellan ingår ej i kitet.


Helene: Visst kan man älska annat än människor? Själv älskar jag latte! Och fick nu dokumenterat att jag "lärde mig" dricka kaffe då jag var 35 år och då på läkarordination Pearlmakern samt foamstamps och färg ingår ej i kitet.

Malena: En layout med fokus på det vita och enkla. De glittriga bokstäverna passade så bra med vit bakgrund. Några småbitar av kärlekspapperen fick symbolisera kärleken mellan de tre kusinerna.


Malena: Det här rosa passade så bra till vår extra lillasyster. Hon är rosa och vi tycker så mycket om henne. Jag har använt bitar från alla papper i serien från MME. Jag har lagt till lite tyll, bokstavstickers och dymo.


Malena: En layout som är lite busigare och tuffare. Jag har dragit med en svart stämpeldyna bakom fotot. Jag har även dragit över det glittriga diecutsarket från KI. Jag har lagt till mer svarta detaljer i form av spets och bokstäver. Jag har också klippt ut en hög med småhjärtan och skapat en liten hög.


Malena: En enkel och snabb layout med ett foto på vår mormor och alla hennes barnbarn. Vi har som tradtition tagit ett sådant här foto som hon skickar som julkort. Jag har bara lagt till ett rosa hjärta från Heidi Swapp och röd dymo.


Malena: Det ljusblå glittriga cardstocksarket i paketet passade perfekt till badhusbilder. Benjamin älskar forsen i vårt badhus även om den är väldigt läskig. Jag har lagt till svarta knappar och gamla thickers.


Malena: En layout till med vårt extrabarn och några tankar om vår relation. Färgerna på hennes kläder passade så perfekt till både cardstock och mönsterpapper. Jag har stämplat ett hjärta för journaling och lagt till en vit blomma med en röd blingsten i.


Emma: Det är svårt att inte associera det här ljuvliga paketet med kärlek. Alla söta hjärtan och de mjuka färgerna gör att det blir ganska naturligt att låta temat på layouterna bli just kärlek. Hur som helst så är det här ett alldeles underbart månadspaket som inte får missas.


Designer: Emma


Designer: Emma

Skynda och köp ditt paket innan det tar slut!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

Layouterna är helt underbara tjejer!



Vinterkramen Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback