Nu är det slut :-)

Alla rea-ordrar är nu skickade, och summan för slutsålda varor etc är återbetalt till alla kunder. Det tar ytterligare några dagar för de personer som var sist att skickas/krediteras - ge det iallafall fram till onsdag i nästa vecka innan ni oroar er. Om ni skulle sakna något eller har frågor - välkommen att maila på [email protected]

Vänligen kontrollera era konton ORDENLIGT innan ni mailar och säger att det inte stämmer - du måste kolla ända tillbaks till i somras - då halva summan återbetaldes - för att man ska se exakt vad som skett på kontot. Tänk också på att räkna på portot på summan du har på kvittot - du betalar som erbjudandet sa FAKTISK frakt.

OBSERVERA att ärenden INTE går snabbare för att ni söker upp mina privata nummer, och ringer mig i mitt privata hem. Allt går snabbast om du följer följande rutiner:

Maila och ha tålamod att vänta i upp till en vecka (eftersom jag inte kollar den mailen mer än veckovis numera)

I övrigt vill jag tacka alla kunder för dessa åren! Scrappa på!

Mvh Jane / F.d. ScrapAddicted

 

 


Kommentarer
Postat av: Lilian

TACK själv Jane, för den här tiden och stort lycka till med det du nu kommer att syssla med. Hoppas du inte övergivit scrappandet helt utan att vi kanske ses någon gång framöver i scrapvärlden.

Kram

2009-10-23 @ 21:42:37
Postat av: annmari

Tack själv och jag hoppas vi ses någon gång där ute i verkliga livet på någon mässa eller så



kram annmari

Postat av: Anki

TACK själv Jane!

Saknar redan Scrapaddicted massor.



Lycka till med det du kommer göra nu!

Hoppas vi ses på någon scrapträff igen.



Kramar Anki

2009-11-03 @ 12:24:29
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

Tack för många köp och scrapmaror Jane och hoppas att du har ett skönt liv utan Scrap Addicted!!!

2009-12-02 @ 13:07:12
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback