Anmälan till Scrapmara i Malmö 24-25 februari 2007

Eftersom jag fått totalhaveri utav min mail och numera inte kan öppna någon utav mina sparade mappar måste jag be alla som redan anmält intresse göra det igen.

Anmälan ska göras senast den 22 december.
Denna anmälan blir bindande.
Jag kommer att bekräfta er anmälan genom att skicka ett mail till er, där i finner ni även Bankgiro-information. Tänk på att ni inte behöver betala in förrän den 22 december dock.

Detta är vad som kommer hända:

Det blir pyssel tillsammans med andra härliga tjejer från 9-?? lördag och 9-18 söndag på Scandic Hotel Segevång i Malmö.

Tävlingar och utmaningar i långa banor för de som har lust! Priser sponsrade utav ScrapAddicted.

I priset ingår även lunch inkl. dryck och sallad båda dagarna, samt middag inkl. dryck och sallad på lördag kväll.

Pris: 545:- per person

Möjlighet för långväga gäster (och andra som önskar) att hyra rum finns. Kostnaden är 300:- per person i dubbelrum. Enkelrum kostar 550:-. Frukostbuffé ingår i rumshyran.

ScrapAddicted finns på plats med stora delar utav butiken!

Så anmäl ert intresse på [email protected].
Skriv då om ni önskar plats i dubbelrum/enkelrum också, och om du vill ha rum redan från fredag eller om det räcker på lördagen.
Önskemål om rumskompis kan också lämnas förstås :) 

Har ni frågor eller om något känns oklart så släng iväg ett mail.

/ Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback