Signera för nyhetsbrev

I dagarna skickar jag ut mitt första regelbundna NYHETSBREV.

I dessa nyhetsbrev kommer du att finna senaste info om NYHETER, SPECIALERBJUDANDEN och annat kul som händer hos ScrapAddicted.

Vill du vara säker på att inte missa något?
Maila då in din e-mailadress hit:
[email protected]

Bland alla som signerar upp för mina nyhetsbrev lottar jag ut Ett scrappaket innehållande cardstock och mönstrade papper till ett värde utav 160:- (där vinnaren får välja färgställning blått, grönt eller rosa)

Har du redan signerat för nyhetsbrev förut får du gärna maila igen, för att inte missa utlottningen!

Ha en härlig kväll!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja tack! gärna nyhetsbrev...

2007-08-20 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback