Lindzi utmanar!

Det kan vara svårt att använda foton från olika tillfällen på samma LO.
Försök att hitta färger eller mönster i fotona som gör att de lättare 
kan harmoniera till en helhet.

Min utmaning lyder som följer:
Använd foton tagna vid olika tidpunkter men som ändå passar ihop och 
sammanlänka dem med en passande rubrik på en LO.

Lycka till
Lindzi

Här är en LO jag gjort med foton från 4 olika tillfällen.

 (OBS! Klickbar bild!)

Tillägg från Jane:

Deadline på denna tävling är 5 maj kl. 23.59
Max ett bidrag per person.
Maila in ditt bidrag till [email protected]

OBS! Måste vara beskuren i max 400 pixlar och färdig att lägga in här i bloggen för att jag ska lägga in den!
(Har tyvärr ej tid att fixa med det själv)

Jag och Lindzi agerar jury i denna tävlingen.

Vinst i denna tävling är två flaskor Primablommor värda ca. 140:-

Har ni frågor så ställ dem här i bloggen! Jag svarar så snart jag kan :-)



Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Kul utmaning! Tack för all inspiration ni ger oss i helgen Jane + DT! :-)

Postat av: Anna78

Tack för en kul utmaning! Passade mig alldeles utmärkt, nu har jag scrappat några foton som antagligen blivit liggande annars :D

2007-05-05 @ 12:55:58
Postat av: Anonym

hoppas lite på denna ikväll...

2007-05-05 @ 14:20:58
Postat av: Pysselpetra

Vilken kul och användbar utmaning!!!

2007-05-05 @ 22:29:52
Postat av: Linda

Denna utmaningen hoppade jag på, passade perfekt för fyra foton jag gillar :)

2007-05-06 @ 00:06:42
URL: http://www.lindah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback