Skissutmaning från Designteamet

Jag har fått den stora äran att bidra med utmaningen för oktober månad, och väljer att göra det med nedanstående skiss gjord utav mig. Skisser utmanar nya tänkesätt i ens skapande, så nu vill jag se bidrag som sträcker sig utanför ramarna! Fri tolkning utav skissen, men det ska synas att du har använt den som bas för din LO eller kort.

Maila ditt alster till :
[email protected] Tänk på att bilden ska vara i jpg och inte vara större än 400 x 400 pixlar. Sista dagen för utmaningen är 10 nov.

Det är Jane och vi i DTt som röstar och vinnaren får ett paket med Journaling Pencils från Around the Block (24 pennor i olika färger) samt flera olika limprodukter till det totala värdet 150:-.


Lycka till!   Evelina/Wih, Gäst-DT-medlem

image1370


image1371
Design: Evelina

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

när är sista inskick? är det 31/10 kanske eftersom det är en oktobertävling :-D

Postat av: Malena

Nu har jag uppdaterat inlägget med datum - 10 nov.

2007-10-20 @ 11:54:18
URL: http://malenascrap.blogspot.com
Postat av: Hedda_94

Hoppas min layout har kommit fram....?

=)

2007-10-26 @ 08:09:24
URL: http://hedda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback