Helene bjuder på en härlig bloggutmaning!

Något försenad, den skulle egentligen lags upp i fredags - men jag (Jane) har haft fullt upp med en massa annat... Ursäkta! Nåja... bättre sent än aldrig ;-) Hoppas att många kommer att inspireras utav denna roliga utmaning:

*

Lagom till midsommar så utmanar jag er läsare att scrappa i färgerna gult och blått.
Ni ska även använda 4 fotografier samt något genomskinligt material på er sida (som t.ex. overlay, genomskinliga knappar eller liknande).

På min sida har jag använt mig av både overlay och en genomskinlig klockdekoration samt ett papper i de givna färgerna. 

 

Skicka in ditt bidrag till [email protected] senast 10 juli.
Tänk på att ditt alster inte ska vara större än 400 pixlar.

Vi i designteamet och Jane röstar sen fram en vinnare som får Easerstämplar till ett värde utav 230:- 

Lycka till!
/Helene

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

NU pratar vi UTMANING! Dags att gnugga geniknölarna...

2008-06-25 @ 21:48:07
Postat av: Milla

Japp, jag fick ihop en LO! Skoj var det också.

En fråga.. får man visa LO:en på sin blogg innan utmaningen är avgjord eller ska man vänta?

Postat av: ScräpEmma

Hej, hej!! Jag undrar samma som Milla, om man får publicera sin LO på bloggen innan tävlingen avgjorts. Är publiceringsgalen, haha, även om det i stort sett bara är släkten som hittar till mig lol

2008-07-06 @ 22:26:41
URL: http://scrapemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback