Får du inte mina nyhetsbrev?

Det är enkelt att skriva upp sig på dem - du mailar bara till [email protected], så lägger jag in dig.
Då riskerar du inte att missa oemotståndliga kupongerbjudanden, information om allt nytt som kommer in och roliga extratävlingar. Det kostar inget att prenumerera på dem, och där är givetvis inget köptvång :-)

I gårdagens nyhetsbrev bjöd jag på en extratävling!

En skiss gjord utav duktiga Evelina:

image1829
Skissen får tolkas fritt, men det ska synas att du utgått från skissen. 


Du har fram till den 16 mars på dig att maila in ditt bidrag på
[email protected]
(I upplösningen max 400 px)


Bidragen läggs in i bloggen efter hand som de kommer in.
Därmed är det också okej att du visar upp den i andra bloggar/forum o.dyl.


Ett bidrag per person!


Vinnaren får ett saftigt scrap-paket med nyheter värt ca. 200:-

De första bidragen har trillat in! SÅ vackra, alla tre!!! Tack för er underbara inspiration! (Klickbara bilder)


Caroline - zeekay


Kicki - ScrapKia


Paula Warg

Kram från Jane


Kommentarer
Postat av: Erik

God morgon! Ha en underbar dag!

Postat av: Sanna

Godmorgon
Ha en bra dag:)

2008-03-03 @ 07:21:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Therese

Superfina bidrag och en underbar skiss. Denna ska nog jag försöka mig på:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback