Försenad fredagsskiss!

Fredagsskissen blev en lördagsskiss denna gång. Jag har åkt på en förkylning och i går kväll var hjärnan så seg att jag somnade utan att ha en tanke på skissen. :-) Men i dag är en ny dag och här kommer skissen:



Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med Fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och vara max 400 pixlar (obs, viktigt då vi inte har möjlighet att fixa alla bilder) på det längsta hållet. Senast torsdagen den 4 december vill vi ha era alster så väljer vi ut några som visas här i bloggen. Vänta med att ladda upp det ni skapat i forum/gallerier/bloggar till vi gjort vårt val.


Förra veckans galna skiss gav tre kreativa tolkningar:


MissGoldie (slipsen är dotterns första farsdagskort till pappa. Så gulligt!)


Linnea Andersson


Anette Smith

Så kul att ni är med och skapar efter en tokig skiss! Jättefina tolkningar alla tre.

Ha en bra helg! Hälsningar från ett vitt Löberöd.

Kram, Marie

Kommentarer
Postat av: jessica

ÅÅÅÅÅhhhh jag gjorde en så när jag skulle fota den var batteriet i kamran slut ....o sen .....ja ni vet hur det blir ..........

Postat av: Karina

Du gör så vackra saker. Måste få tid till att köra till din affär i Löberöd. Var där en gång men då hade du stängt. Kramar Karina

2008-11-24 @ 00:44:50
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback