Auktion nummer 1 - 1/10 - BUDGIVNING SLUT

Idag skjuter vi startskottet för vad vi hoppas på ska bli en rejäl slant till Cancerförskningen/Rosa Bandet.
Budtiden går ut kl. 23.59 idag (onsdag)
Du budar på föremålet genom att skriva en kommentar i inlägget. Skulle du ha problem att skriva kommentar i inlägget kan du maila ditt bud till
[email protected]. Budet du ger är inklusive frakt.
Ditt bud är bindande, och ska betalas in inom 4 arbetsdagar efter personligt bekräftelsemail om vi inte kommit överrens om annat.

100% utav alla intäkter går direkt till Rosa bandet insamlingen som drivs utav Cancerfonden. OBSERVERA alltså att varken ScrapAddicted eller designteamet behåller NÅGOT utav det vi lyckas samla in.

Här kan du följa hur mycket vi samlar in under månadens gång. Och för att underlätta för dig har jag gjort en egen kategori i bloggen som heter just Rosa Bandet.



Auktionsföremål nummer 1 är Dr Ninas underbara örhängen.
De är helt i sterlingsilver 925 med pangrosa sötvattenspärlor. Ca 2,5 cm långa.
Utropsbud 50:-



Så, buda på nu tjejer (och killar) :-)

Rosa kramar från Jane

Kommentarer
Postat av: Jane Larsson

Jag bjuder 55:-. Jag älskar dessa örhängena Nina!

2008-10-01 @ 10:52:25
Postat av: myamia

Underbara! Jag har ju inte hål i öronen ens ;) men jag kan ju ge bort dem i present ;) Tycker att ni gör en underbar insats och beundrar ert engagemang! Jag bjuder 70:- 'KramMyamia

Postat av: Jane Larsson

80:- bjudet från mig :-)

2008-10-01 @ 18:39:35
Postat av: Fia

Nej, jag ska ha dom! 90 kr bjudet! Vilken superdupergrej detta är ! Kram!

2008-10-01 @ 19:09:37
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Jane Larsson

95:- från tjejen i randig blus! :-)

2008-10-01 @ 19:27:59
Postat av: Helen Englund

100:- bjudet från blondinen från Västmanland

dessa står det bara helt sonika Helen på ;)

Kramen Helen

2008-10-02 @ 01:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback