Auktion nummer 7 - 7/10 - BUDGIVNING SLUT

Igår blev jag vinnare utav Helenas underbara tavla, vilket gav 1500 kronor till vår insamling! Tack för alla bud - än en gång: Ni är TOPPEN!!! 



Idag bjuder vi på den sjunde auktionen till förmån för Cancerförskningen/Rosa Bandet.
Budtiden går ut kl. 23.59 idag (tisdag)
Du budar på föremålet genom att skriva en kommentar i inlägget. Skulle du ha problem att skriva kommentar i inlägget kan du maila ditt bud till [email protected]. Budet du ger är inklusive frakt.
Ditt bud är bindande, och ska betalas in inom 4 arbetsdagar efter personligt bekräftelsemail om vi inte kommit överrens om annat.


100% utav alla intäkter går direkt till Rosa bandet insamlingen som drivs utav Cancerfonden. OBSERVERA alltså att varken ScrapAddicted eller designteamet behåller NÅGOT utav det vi lyckas samla in.


Här kan du följa hur mycket vi samlar in under månadens gång. Och för att underlätta för dig har jag gjort en egen kategori i bloggen som heter just Rosa Bandet.




Auktionsföremål nummer 7 är Ninas ljuvliga örhängen.

Örhängen helt i sterlingsilver 925 med röda swarovskikristaller och ceriserosa sötvattensmynt. Ca 3 cm långa.

Utropsbud 50:-



Så, buda på nu tjejer (och killar) :-)


Rosa kramar från Löberöd / Jane


Kommentarer
Postat av: Jane Larsson

Älskar ju dessa också - så jag lägger ett bud på 100:- Men nu SKAAA jag sova ;)

2008-10-07 @ 00:03:21
Postat av: Anna

Jag säger 110 kr då.



Höstkramen Anna

Postat av: Marie

Då budar jag 120 kr. Helt underbara örhänge..vill bara ha..eller faktiskt ge bort i julklapp.



/Marie

2008-10-07 @ 09:42:38
Postat av: Lindzi

150 kr bjudet! :-) Lindzi

2008-10-07 @ 11:01:48
URL: http://lindzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Näää jag höjer till 160 kr!



Höstkramen Anna

2008-10-07 @ 18:44:17
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback