Fredagsskissen!

Fredag, fredag - UNDERBARA fredag! :-) Ja, helgen har börjat och det är dags för en ny fredagsskiss!



Skapa fritt efter skissen och skicka in ditt alster till [email protected]. Märk mailet med Fredagsskissen. Bilden ska vara .jpg och vara max 600 pixlar på det längsta hållet. OBS! Vi ber om 600 pixlar eftersom det är en dubbel, annars är det 400 pixlar som gäller. Senast torsdagen den 25 september vill vi ha era alster så väljer vi ut några som visas här i bloggen. Vänta med att ladda upp det ni skapat i forum/gallerier/bloggar till vi gjort vårt val.

Jag har skapat efter skissen:


Min andra dubbla i världshistorien, det är ovant men kul med stora ytor! Vägen (grå cardstock som jag sprayade med
Maya Mist Silver metallic och satte vit cardstock som mittlinje) har jag satt fast med 3d kuddar och så har jag skrivit journaling under bilen vid rubriken. Rubriken är utskuren med Silhouetten och Tage 3 år är utstansat med hjälp av Revolution och alfabetet Moonlight Skinni Mini Complete. Det handlar om min sons Blixten-bil som han fick i 3-års present.



Här visar jag alster som vi fått in efter förra veckans skiss:


Jessica


Marie B


Kicki


Maria S


Maja/eyovine


Linnea


Anette Smith

Villka fantastiska layouter! Keep up the good work! :-)

Vi ses nästa fredag! Ta hand om er. /Marie

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Marie!



Vad roligt med en dubell =)

Din LO blev ju jätteläcker!!!!! Du måste göra fler, eller hur????

Kram Anette

Postat av: Frida J

Hej! Jättefina LO. Så var det en väldigt fin skiss också. Jag fick datastrul och hann inte skicka in i tid, men om någon skulle vilja se, så finns den på min blogg. Nu är det dags att ta itu med nästa veckas skiss.

2008-09-21 @ 21:19:28
URL: http://www.fridasscrapperi.blogspot.com
Postat av: Sara

Gud vad fina :)

2008-09-22 @ 10:29:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback