Helena ♥ SEI Poppy Collection

Jag fick ett underbart paket från Jane med makalöst vackra papper från SEI - Poppy collection. Papprena är helt underbara att jobba med, bara man kommer över den första "sätta i saxen" rädslan. Dom första dagarna satt jag bara och klappade på papprena innan jag tog mod till mig att plocka fram saxen. *skratt*

Första layouten - Photobooth love




Papper: Bazzil cardstock
Mönstrat: SEI Poppy, Creative Cafe
Chipboarddekoration: Fågel från Scenic route
Alfabet: Remarks alfabet stickers JFK- American Crafts
Dekoration: Adhesive badges - American Crafts, band, häftklamror, broderitråd.
Övrigt: Crackle paint Vintage photo- Tim Holtz, Making Memories piercing tool, nål och svart penna.

Andra layouten - Sommarfötter




Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat papper: SEI Poppy, Pink Paisley
Dekoration: Epoxy stickers - SEI, Brads - MM & Basic Grey, Rubons- October Afternoon, Knappar- Autumn leaves, band,  Blommor - stämplar från October afternoon och Heidi Swapp's ghostshapes som mall.
Övrigt: Stämpelfärg -VersaColor, 3D lack, broderitråd, vit och svart penna.

Tredje layouten - Hello, hi!




Papper: Bazzil Cardstock
Mönstrat: papper: SEI Poppy
Dekoration: Knappar- Basic Grey, Adhesive Badges- American Crafts, Band- MM Passport collection, Ram- Scenic Route diecuts, Fågel - MarieKevermeulen design.
Övrigt: Japanese Screw Punch, Fiskars mönstersax Scallop, 3D lack, Basic Grey Precision File set, MM Piercing tool, broderitråd, vit och svart penna.

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback