Anna G bjuder på februari månads bloggutmaning

När jag scrappar och gör kort gillar jag att använda mig av utklippta figurer från olika mönsterpapper som dekorationer på mina alster. Utmaningen består därför av att göra en layout eller ett kort med utklippta figurer från ett mönsterpapper.

Så här har jag gjort på ett kort:


och en layout:


För extra effekt kan man använda 3D kuddar.
 

Det finns massa roliga papper med mönster att klippa ut, här är ett urval du hittar i shoppen att välja bland:
Imaginisce
Three Bugs in a Rug
Cosmo Cricket
Dream Street
Heidi Grace
Senic Route
Bam Pop
Dream Street Paper
October Afternoon

Skicka in ditt bidrag till [email protected] senast den 10 mars. Tänk på att ditt alster inte ska vara större än max 400 pixlar på bredden. Jane och designteamet röstar sen fram en vinnare.

Lycka till med ert skapade!
/Anna G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback