Mars månads bloggutmaning!

Mars månads bloggutmaning är det jag, Anna S som som står för. Det slog mig i dag när jag stod och gjorde sallad till middagen att vilka härliga färger (tomat, gurka, majs, fetaost och avokado) det är. Jag tänkte att de skulle man scrappa i, så varför inte utmana sig själv att inspireras av en maträtt eller ett tillbehör till maten?

Här är en annan maträtt som har inspirerat min skaparlust.


Och så här har jag låtit mig inspireras:


Det är fri tolkning som gäller, antingen inspireras ni av samma maträtt som jag eller så väljer ni en valfri maträtt. Berätta gärna i ditt mail hur du låtit dig inspireras. Skicka in ditt bidrag till
[email protected] senast den 10 april. Tänk på att ditt alster inte ska vara större än max 400 pixlar på bredden. Jane och designteamet röstar sen fram en vinnare som vinner ett promarkersset med 10 pennor, till ett värde av 280 kr.

Lycka till med ert skapade!
/Anna S

Kommentarer
Postat av: Maria /Maskan

Får man välja valfri maträtt eller är det den på bilden som skall vara inspiration?

2009-03-20 @ 18:24:24
Postat av: Linda

Utmaningen kan tolkas fritt, dvs man kan välja en valfri maträtt.

2009-03-20 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback