December månadsutmaning - 5 mönstrade papper

December månadsutmaning kommer från Helene och ditt uppdrag är att använda minst  5 mönstrade papper på ett kort eller layout. Här ser ni Helenes inspirerande layout med ett kort på henne själv från 70-talet - visst är det härligt med alla mönster och färger tillsammans!!!

86205-269

Så ta en djupdykning i den papperssamling eller gå en vända i butiken och låt dig inspireras!!!
Skicka in ditt alster till oss
[email protected]  senast 10 jan. Vi kommer ladda upp här på bloggen allteftersom vi får in bidrag. Så det är helt okej om du vill ladda upp någon annanstans!

Priset är ett härligt paket med papper från Foofala med matchande cardstock till ett värde av 154 kr inkl frakt.



Vinnare utses av Jane och oss i DTt och vi ser alla fram emot era inspierande alster!!!

Kommentarer
Postat av: Fnyz

å vilken fin LO :-D jag har ju en förkärlek till att scrappa i 70-tal :-D men vilken av de tre är du? jag gissar p åden längst till vänster alltså den som är mellansyster? :-P

2006-12-20 @ 09:57:36
Postat av: Helene

Tack :) Nä, jag är den längst till höger :) Alltså äldsta syster :)

Postat av: JaneD

Vilken fin LO, och vilken skoj tävling!
Ska försöka få tid att göra en LO.

2006-12-20 @ 15:34:22
Postat av: AnnaB

Ni har mail! :-) Jättekul tävling och väldans inspirerande LO! Är det ok att visa layouten på andra ställen?

2006-12-21 @ 18:53:06
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Malena

Tack Anna för ditt bidrag och frågan du ställde. Jag har uppdaterat infon i informationen.

2006-12-21 @ 23:38:12
URL: http://malenascrap.blogspot.comm
Postat av: JennyB

En riktigt rolig och inspirerande tävling, denna var jag bara tvungen att haka på :-)

2006-12-27 @ 09:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback