Månadsutmaning - tema knappar

Varje månad kommer vi från Desingteamet presentera en utmaning här på bloggen. Vad det blir vet vi inte i dagsläget utan det blir trevliga överraskningar att se fram emot.

Det vi vet är att den första har temat knappar.
Just nu är knappar min stora passion och jag har blivit helt beroende av att trycka dit en, två eller flera på mina layouter. Hur är det för dig?
Oavsett om du är en knappfanatiker eller av den mer återhållsamma typen är detta en utmaning för dig: använd dina knappar på vafritt sätt på en layout eller ett kort. Låt fantasin och kreativiteten flöda och skicka det sen till oss på följande mailadress:
[email protected]

Tävlingen varar fram till 10 december.

Juryn består av Jane, Michael och tjejerna i Designteamet.

Till en vinnare skickas sen ett pris bestående av två påsar Foofala knappar. Till ett värde utav 144:-! Är det inte helt fantastiskt????!!!!

/Malena


86205-163

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken rolig tävling!!!
Och vinsten helt underbar, jag har några av dessa påsar och de är ljuvliga!:)

Postat av: Peterlina

Ooohh! Jag som precis blivit KÄR i knappar.

2006-11-17 @ 10:16:26
URL: http://peterlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback