Nu är QuicKutz avdelningen uppdaterad

med ÄNNU MER REA och en hel del nytt!

Fortsätter dagen med att uppdatera dekorationer och limprodukter nu närmast.
Sedan har vi en gedigen pappersavdelning som mina duktiga praoelever just nu sitter och inventerar.
Och jag kan avslöja - att MYCKET kommer att hamna på rea de närmsta dagarna.
Nu måste vi ju göra plats för allt nytt som tillverkats "over there" och som släpps på mässan :)

Håller på att hålla intervjuer för att anställa hjälp i butiken. :D
Har väl insett att det inte håller att jobba ihjäl sig dygnet runt ;)
Så inom kort kommer ni att kunna få den goda service som ni verkligen är värda!

Nä, nu ska jag fortsätta att jobba!

Kram på er!

Jane

Kommentarer
Postat av: Therese

Hade jag bott i närheten av dig så hade jag sökt jobb direkt. Men nu bor jag för långt bort *snyft*
Kram

Postat av: miakajsa

Kanske tur att man bor för långt ifrån för att söka jobb. Hade ju aldrig blivit några pengar över i lönen... men pysselrummet hade nog fått utökats...

2006-10-11 @ 13:14:45
Postat av: Lindzi

Så roligt att det går så bra för dig Jane!! Lycka till-kramar!

2006-10-11 @ 19:43:38
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback