Tillbaks till Löberöd igen

Nu var mässan över för denna gång och jag vill passa på att tacka alla som kom förbi min monter! Det var en härlig och lyckad mässa, och det var SÅ kul att få träffa alla!

Vill slå ett extra slag för min QuicKutz avdelning som nu innehåller massor utav reavaror - samt de nya jul-diesen (de är så nya att det inte finns bilder på dem!!!) :)

Tack för alla beställningar! Kommer att ta tag i dem nu - men det är en hel del - ifall ni inte får min personliga bekräftelse på direkten vet ni varför ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vart är quickutz rean? Tittade under din QK avdelning men jag hittade inga rabatterade dies?
Är allt bra nyfiken på hur juldiesen ser ut:)
Kram

Postat av: Jane

Therese, det är squeezarna som är på rea :) Jag ÄLSKAR de nya juldiesen - de är sååå fina. Mina favoriter är Angel, Candle och Dove - men de har verkligen lyckats med alla! :D

2006-10-02 @ 14:56:47
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: AnnMari

Kul att träffa dej med :-)

kram am

2006-10-02 @ 21:36:28
URL: http://annmari.blogg.se
Postat av: Therese

Kunde ju inte låta bli att lägga en beställning på bla en av de nya diesen. Sen slankt det ju ner en hel del till förståss;)
Kram

Postat av: Kattis

När får man se bilder på de nya jul-diesen?

2006-10-03 @ 12:05:39
Postat av: Jane

Nu finns det bilder inlagda, Kattis!

2006-10-03 @ 16:45:58
URL: http://www.scrapaddicted.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback